Subject: Reg 6/2444564-1, 03.10.24, teavitus Paldiski mnt 56 veekvaliteedi kõrvalekaldest
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Oct 2024 16:22:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Informeerin teid, et võtsime 02.10.2024 Paldiski mnt 56 veeproovi, mille
tulemus oli 19 Coli-laadset bakterit. Võrreldes eelmiste proovidega on
tulemus paranenud, kuid vajab veel meetmete rakendamist. Kuna loputamine
ei ole oodatud tulemust andnud, siis veekvaliteedi kiiremaks mõjutamiseks
alustasime 03.10.2024 piirkonnas täiendava kloori lisamist. Sellest
tulenevalt võib lähipäevil teie kinnistu kraanivees tunda kloori lõhna.
Joogivee kloreerimine on harilik tootmistegevus, mis aitab
säilitada/parandada mikrobioloogilist kvaliteeti veevõrgus. Täiendav
kloori lisamine on vajalik seal, kus kloori sisaldus vees on tavapäraselt
väga madal või puudub üldse.

Joogiveele on seatud ranged nõuded, sealhulgas kloori sisaldusele.
Lähtuvalt joogivee määrusest võib jääkkloori sisaldus tarbija kraanis olla
maksimaalselt 0,5 mg/l. Selline kloori kogus on tervisele täiesti ohutu.
Mõõdame kloori sisaldust linna erinevates piirkondades regulaarselt ning
jääkkloori tulemused jäävad normi piiresse. Soovitame hetkel veel joogivee
kvaliteedi taastamiseks jätkata loputamisega.

Tuleme uut veeproovi võtma ja kloori mõõtma homme 04.10.2024.

Täname Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi Teile tagasiarvestuse.

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942

From: Tallinna Vesi AS
Sent: Friday, September 27, 2024 4:53 PM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: Reg 6/2444564-1, 27.09.24, teavitus Paldiski mnt 56 veekvaliteedi
kõrvalekaldest

Hea klient!

Informeerin Teid, et võtsime 25.09.2024 Paldiski mnt 56 veeproovi, mille
tulemus oli 62 Coli-laadset bakterit. Võrreldes eelmise proovivõtuga on
tulemus paranenud, kuid vajab veel meetmete rakendamist.

Seega soovitan joogivee kvaliteedi taastamiseks jätkata loputamisega.
Tuleme uut veeproovi võtma järgmise nädala kolmapäeval, 02.10.2024.

Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise vee joogiks tarbimine ei
põhjusta reeglina vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski
välistamiseks jätkuvalt Teie kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda
eelnevalt keeta. Bakterid hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud
vee joogiks tarvitamine ohutu.

Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi Teile tagasiarvestuse.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

From: Tallinna Vesi AS
Sent: Thursday, September 12, 2024 3:52 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Reg 6/2444564, 12.09.24, teavitus Paldiski mnt 56 veekvaliteedi
kõrvalekaldest

Hea klient!

AS Tallinna Vesi peab äärmiselt oluliseks seirata joogivee kvaliteeti
regulaarselt ja laiaulatuslikult. Tallinna Vesi võtab igakuiselt üle linna
sadu veeproove klientide kraanidest, mille eesmärk on tuvastada, kas
joogivee nõuetelevastavus linna kõigis piirkondades on tagatud. Meil on
üle 120 proovivõtukoha, kus teostame joogivee kvaliteedi kontrolli.

Teie proovivõtupunktis on tuvastatud joogivee kvaliteedi kõrvalekalle.
11.09.2024 Paldiski mnt 56 võetud veeproovi tulemus näitas >201
Coli-laadset bakterit.

Kuigi tegemist on indikaatornäitajaga ja sellise vee joogiks tarbimine ei
põhjusta reeglina vaevusi, soovitab AS Tallinna Vesi igasuguse riski
välistamiseks ajutiselt Teie kinnistul kraanivett joogiks tarbides seda
eelnevalt keeta. Bakterid hävivad vee kuumutamisel ja seetõttu on keedetud
vee joogiks tarvitamine ohutu.

Soovitame joogivee kvaliteedi taastamiseks tagada kõikides
kinnistusisestes torustikes pidev veevool pikema aja kestel. Selleks
palume Teil kinnistu siseselt jätta joogiveekraanid avatuks ka torustike
kaugemates tarbimispunktides, näiteks 30 minutiks. Põhjalik loputamine on
efektiivne meede, kuidas kinnistu veekvaliteeti parandada. Ühtlasi palume
üle vaadata kinnistu veemõõdusõlm, kui sinna on paigaldatud filtrid, siis
tuleks neid kindlasti hooldada või välja vahetada. Teostame hooldustöid ka
tänavatorustikel, et toetada veekvaliteeti. Tuleme kordusproovi võtma
järgmise nädala neljapäeval 19.09.2024 ja soovitame majasisese loputuse
teostada enne seda.

Loputuseks kulunud vee eest tagab AS Tallinna Vesi tagasiarvestuse.
Küsimuste korral palun võtke ühendust meie veevõrgu diagnostika juhiga
Oleg Tšaikiniga (telefoni nr 6262 375).

Kena päeva

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942